Μάθετε τα πάντα για τον χορό

τα πάντα για τον χορό, δωρεάν και χωρίς διαφημίσεις!

info@pro-dance.gr  

Στο τμήμα «Νέα» θα βρείτε όλες τις πρόσφατες καταχωρήσεις.

Χορός. Απαραίτητες οι ασκήσεις ευλυγισίας.

Οι μυϊκές εκτάσεις και διατάσεις αποτελούν ένα θεμελιώδες μέσο για την βελτίωση συνολικής υγείας και της φυσικής κατάστασης του σώματος.

Εντάσσοντας ένα τακτικό πρόγραμμα ασκήσεων ευλυγισίας βελτιώνετε η κυκλοφορία του αίματος, η ελαστικότητα των μυών και των αρθρώσεών, η στάση του σώματος, η ικανότητα μυϊκής χαλάρωσης και οι χορευτικές επιδόσεις, ενώ διεγείρεται η εγκεφαλική δραστηριότητα.

Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατάσεων μπορεί να διαρκέσει από 10 ως 30 λεπτά (ή και παραπάνω), ανάλογα με τον σκοπό που προσπαθείτε να επιτύχετε.

Η πιο κατάλληλη ώρα για εξάσκηση είναι μετά από προθέρμανση ή μετά το τέλος της βασικής σας εκγύμνασης για πρόληψη τυχόν τραυματισμών και καλύτερες επιδόσεις.

Ένα σωστό πρόγραμμα διατάσεων πρέπει να περιλαμβάνει ισόποσα κατανεμημένες ασκήσεις και στις δύο πλευρές του σώματος και αργές κινήσεις με διάρκεια τουλάχιστον 30 δευτερολέπτων.

Κατά την διάρκεια των διατάσεων οι μύες δεν πρέπει να πιέζονται πολύ πάνω από τα όριά τους σε σημείο φοβερού πόνου και ούτε πρέπει να γίνονται αναπηδήσεις πάνω στους μύες που τεντώνονται.

Όλες οι διατάσεις πρέπει να γίνονται απαλά, αργά και σταδιακά. Διαφορετικά θα προκαλέσουμε τραυματισμούς και οι ασκήσεις δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα.

Τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό, μην ξεχνάτε να αναπνέετε.

Οι ασκήσεις ευλυγισίας θα πρέπει να γίνονται σε κατάσταση χαλάρωσης και αυτοσυγκέντρωσης έτσι ώστε να είναι κάπως ελεγχόμενος ο πόνος και να εκτελούνται σε βάθος οι ασκήσεις.

Οι διατάσεις μπορεί να περιλαμβάνουν ασκήσεις για το κεφάλι, τα χέρια, την πλάτη, την μέση και τα πόδια.

Περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την εκπαίδευση στον χορό θα βρείτε:
E-mail: info@pro-dance.gr
Τα μηνύματα χωρίς στοιχεία (όνομα-τηλέφωνο) δεν θα απαντηθούν.