Βρίσκεστε : Αρχική Oι Χοροί Ethnic: Flamenco, Capoeira, Samba, African, Indian Aerobic για γυμναστική με χορό

Aerobic για γυμναστική με χορό

τα πάντα για τον χορό, δωρεάν και χωρίς διαφημίσεις! info@pro-dance.gr



Aerobic για γυμναστική με χορό




Πολύ διαδεδομένο είδος αεροβικής γυμναστικής τα τελευταία χρόνια.
Παρέχεται στα γυμναστήρια και είναι δημοφιλέστατο είδος γυμναστικής.

Τα γυμναστήρια τα τελευταία χρόνια, απέκτησαν όλα σχεδόν μια τουλάχιστον αίθουσα, στην οποία εκτελούνται καθημερινά, με επικεφαλής ένα γυμναστή- γυμνάστρια, διάφορα προγράμματα αεροβικής γυμναστικής πάνω σε χορευτική μουσική. Τα προγράμματα διακρίνονται ανάλογα με την ένταση τους, δηλαδή την δυσκολία των ασκήσεων και την ταχύτητα της μουσικής. Η μουσική συνήθως είναι disco σε γρήγορο ρυθμό.

Τα προγράμματα συχνά αρχίζουν και τελειώνουν σε πιο χαλαρούς ρυθμούς μουσικής και επιταχύνουν για να χαλαρώσουν πάλι στο τέλος του προγράμματος.

Οι γυμναστές χωρίς να ακολουθούν συγκεκριμένα βήματα, τεχνικές ή το στύλ των χορών, χρησιμοποιούν και την μουσική λάτιν. Πολλές φορές οι γυμναστές που συνήθως αυτοσχεδιάζουν όταν δημιουργούν τα προγράμματά τους, ονομάζουν τις ακήσεις με ονόματα που θυμίζουν χορό ή χορευτικούς όρους αλλά δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που εκτελούν.

Το aerobic είναι μια ρυθμική εκτόνωση που προσφέρει χαρά και διασκέδαση μέσω της μουσικής και του χορού, κατά κάποιο τρόπο βέβαια.

Η απώλεια βάρους και η όμορφη σιλουέτα, μέσω της έντονης άσκησης, είναι εξασφαλισμένη.

Προσοχή όμως γιατί οι άπειρες απαναλήψεις κακότεχνων συνήθως κινήσεων, έχουν συχνά σαν αποτέλεσματα  κακό τρόπο βαδίσματος και κάποιες συνήθειες στην χρήση των πελμάτων, μικρές αλλά πολύ σημαντικές όταν το άτομο αποφασίσει να ασχοληθεί με τον χορό.

Η ενασχόληση με χορούς Ballroom και η ταυτόχρονη συμμετοχή σε προγράμματα Aerobic σε κάποιο γυμναστήριο θα πρέπει να γίνεται προσεκτικά. Είναι λογικό να έχει επιπτώσεις στην χορευτική σας πρόοδο, το αδιάφορο, βιαστικό και οπως όπως footwork του aerobic η ακόμα και της νέας μόδας της Zumba.

Πολλές φορές οι αθλητές κάποιου αθλήματος πρέπει να απέχουν ή να συμμετέχουν πολύ προσεκτικά σε κάποιο άλλο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Τέννις και οι ξυλο- ρακέτες στην παραλία ή το πινκ-πονκ. Εαν θέλεις να γίνεις καλός τενίστας δεν περνάς χειμώνα καλοκαίρι τις ημέρες σου στην παραλία, παίζοντας ξυλορακέτες σαν τρελός.

Εαν ασχολείστε με χορούς Ballroom η επίσκεψη στο γυμναστήριο είναι πολύ χρήσιμη, αλλά θα πρέπει να μένετε μακριά απο aerobic- zumba κλπ προγράμματα. Ακολουθείστε τις σωστές οδηγίες των δασκάλων σας του Ballroom. Εαν είναι υψηλού επιπέδου, γνωρίζουν Αθλητικό χορό θα σας υποδείξουν και το σωστό είδος γυμναστικής με όργανα ή χωρίς που σας ταιριάζει.

Περισσότερα για γυμναστική με χορό θα βρείτε εδώ

Φωτογραφίες