Η θέση Fan χρησιμοποιείται σε αρκετά μεγάλο βαθμό και στη Rumba και στο Cha Cha Cha. Η ντάμα βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του καβαλιέρου με τα σώματα τους σε ορθή γωνία.
(εμπεριέχεται σχετικό θέμα- κλικ στον τίτλο)
Η ανοιχτή θέση χρησιμοποιείται σε όλους τους latin χορούς.
Σε αυτή τη θέση, οι χορευτές βρίσκονται ο ένας απέναντι από τον άλλο σε απόσταση περίπου ίση με το μήκος του χεριού.
(εμπεριέχεται σχετικό θέμα- κλικ στον τίτλο)
Στη θέση promenade διατηρείται το κανονικό κλειστό κράτημα, αλλά ο αριστερός βραχίονας του καβαλιέρου και ο δεξής βραχίονας της ντάμας αντίστοιχα, χαμηλώνει ελάχιστα επιτρέποντας έτσι στο χέρι της ντάμας να ακουμπήσει καλά.
(εμπεριέχεται σχετικό θέμα- κλικ στον τίτλο)
Κλειστό κράτημα χρησιμοποιείται σε όλους τους χορούς.
Στη θέση κλειστού κρατήματος η ντάμα στέκεται απέναντι από τον παρτενέρ της σε μικρή απόσταση. Το δεξί χέρι του καβαλιέρου τοποθετείται στην πλάτη της ντάμας.
(εμπεριέχεται σχετικό θέμα- κλικ στον τίτλο)
Η ντάμα κοιτάζει προς την ίδια κατεύθυνση με τον παρτενέρ της με το βάρος είτε στο ίδιο πόδι με τον καβαλιέρο ή στο αντίθετο πόδι, ανάλογα με τη φιγούρα που χορεύεται, και τοποθετείται προς τη δεξιά του πλευρά με το σώμα της να προηγείται ελαφρώς του δικού του.
(εμπεριέχεται σχετικό θέμα- κλικ στον τίτλο)
Ένα από τα πλέον απαραίτητα στοιχεία την περιγραφής κάποιου χορευτικού βήματος είναι η θέση σώματος των δύο παρτενέρ σε κάθε στιγμή της εκτέλεσης του από το ζευγάρι. Εκτός απο τις βασικές θέσεις σώματος, υπάρχουν και αρκετές εναλλακτικές. Εδώ θα τις βρείτε συγκεντρωμένες όλες.
(εμπεριέχεται σχετικό θέμα- κλικ στον τίτλο)