Μάθετε τα πάντα για τον χορό

τα πάντα για τον χορό, δωρεάν και χωρίς διαφημίσεις!

info@pro-dance.gr  

Στο τμήμα «Νέα» θα βρείτε όλες τις πρόσφατες καταχωρήσεις.

Κάνετε μαθήματα χορού?  Σήμερα κάνετε ένα τεστ. Θα μάθετε πολλά...!

  α. Για αρχή απαντήστε στις ερωτήσεις βαθμολογώντας με 1-2 ή 3.

          Ο δάσκαλος: (1. Πολύ- 2. Λίγο- 3. Έτσι και έτσι)
Ο δάσκαλος έχει πάντα τέλεια γνώση του αντικειμένου του μαθήματος.
Ο τρόπος διδασκαλίας του δασκάλου είναι ικανοποιητικός.
Ο δάσκαλος έχει μεταδοτικότητα.
Ο δάσκαλος είναι προσιτός στους χορευτές.
Ο δάσκαλος επιδεικνύει καλή συμπεριφορά στους χορευτές.
Ο δάσκαλος είναι καλύτερος από προηγούμενούς σας δασκάλους.
          Το μάθημα: (1. Πολύ- 2. Λίγο- 3. Έτσι και έτσι)
Ο χρόνος είναι επαρκής
Η ποιότητα της μουσικής συμβάλει στην καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος.
Τα αναφερόμενα επιπλέον στοιχεία είναι ικανοποιητικά.
Η ποιότητα του μαθήματος είναι καλύτερη από προηγούμενα μαθήματα.
           Το περιβάλλον: (1. Πολύ- 2. Λίγο- 3. Έτσι και έτσι)
Οι συνθήκες στη αίθουσα διδασκαλίας (αερισμός, φωτισμός, κλιματισμός, δάπεδο, καθρέπτες, καθαριότητα) είναι πολύ καλές.
Οι ανθρώπινες σχέσεις σχολής-δασκάλου με τους μαθητές και των μαθητών μεταξύ τους είναι πολύ καλές.
Οι συμμετοχές των μαθητών με τους δασκάλους σε διάφορες εκδηλώσεις είναι πολλές.
Η φήμη και η εικόνα του δασκάλου και της σχολής στον κοινωνικό σας κύκλο είναι καλή.
Γενικά το περιβάλλον του μαθήματος και της σχολής είναι πολύ καλό.
Σύμφωνα με όλα τα προηγούμενα αναφορικά με τον δάσκαλο, το μάθημα, και το περιβάλλον είστε πολύ ικανοποιημένοι.
          Διδασκαλία ύλη μαθήματος: (1. Πολύ- 2. Λίγο- 3. Έτσι και έτσι)
Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας ο δάσκαλος χορεύει συνεχώς.
Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας ο δάσκαλος είναι όσο πρέπει θεωρητικός.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος χορεύετε με μουσική σε ικανοποιητικό βαθμό.
Το νέο υλικό που σας δίνεται μέσα σε ένα μάθημα είναι όσο πρέπει.
Το υλικό που σας δίνεται σε κάθε μάθημα είναι κατανοητό και το αφομοιώνετε πάντα.
          Μέθοδος διδασκαλίας: (1. Πολύ- 2. Λίγο- 3. Έτσι και έτσι)
Η βηματολογική ανάλυση κάθε διδασκόμενου χορού είναι πολύ ικανοποιητική.
Η τεχνική ανάλυση των βημάτων είναι όση θα θέλατε.
Η ανάλυση του ύφους και του στυλ κάθε διδασκόμενου χορού είναι πολύ καλή.
Το ποσοστό ανάλυσης του ύφους και του στυλ κάθε διδασκόμενου χορού σε σχέση με τα βήματα και την τεχνική τους σας ικανοποιεί απόλυτα.
          Αποτέλεσμα της διδασκαλίας.
Η αξιολόγηση σας από τον δάσκαλο για τη συμμετοχή σας σε χορευτικές εκδηλώσεις είναι δίκαιη.
Ο δάσκαλος νοιάζεται πολύ για τον βαθμό εξάσκησης και την πρόοδό σας.

   β. Παράπονα- Υπογραμμίστε και προσθέστε και τα δικά σας

          Κλασικά παράπονα: (παραδείγματα)
Περισσότερη επίδειξη δύσκολων νέων βημάτων σε όλους τους χορούς.
Δεν υπάρχουν πολλές γυναίκες.
Δεν υπάρχουν πολλοί άντρες.
Περισσότερη ώρα στη διδασκαλία χορών της μόδας.
Πολλές και άστοχες οι παρατηρήσεις του δασκάλου στο μάθημα.
Ο δάσκαλος να είναι περισσότερο επιεικής από όσο πρέπει.
Ο δάσκαλος στις πρόβες να μην δείχνει καμιά επιείκεια σε άτομα που τους ενδιαφέρει η προσωπική τους προβολή.
Τα σχόλια του δασκάλου σας κάνουν να νιώθετε άβολα και αμήχανα.
Έπρεπε να υπάρχουν και εξωχορευτικές δραστηριότητες.
Η οργάνωση των πάρτυ χοροεσπερίδων να είναι καλύτερη.
Η επικοινωνία δασκάλων και μαθητών να είναι μεγαλύτερη.
Τα κριτήρια συμμετοχής στις χορευτικές ομάδες να είναι πιο αυστηρά.
Να μην συμμετέχουν οι αρχάριοι στις χορευτικές ομάδες.
Υπάρχει πρόβλημα στις ανθρώπινες σχέσεις μαθητών και δασκάλων.
Το κλίμα μεταξύ των μαθητών δεν είναι καλό.
Δεν νιώθετε καθόλου ευπρόσδεκτος στην χορευτική ομάδα.
Η χορευτική ομάδα δεν έχει καθόλου ενότητα.
Ο δάσκαλος δεν έχει αρκετή γνώση του αντικειμένου.
Ο δάσκαλος δεν έχει καλή συμπεριφορά.
Ο δάσκαλος δεν έχει μεταδοτικότητα.
Ο δάσκαλος έχει έλλειψη φαντασίας στις χορογραφίες του.
Να οργανώνονται εκδρομές και ταξίδια για την σύσφιξη των σχέσεων.
Το χορευτικό επίπεδο της ομάδας σας δεν σας ικανοποιεί.
Υπάρχουν μερικοί που ίσως δεν αξίζουν να συμμετέχουν σε ομαδικές επιδείξεις.
Το κλίμα δεν είναι καλύτερο από αλλού.
Η συμπεριφορά κάποιων μαθητών είναι απαράδεκτη.

   γ. Ανακεφαλαίωση και βαθμολογία στα πιο ουσιαστικά: (1. Άριστα- 2. Χάλια- 3. Έτσι και έτσι)
     1. Συνθήκες αίθουσας ποιότητα περιβάλλοντος.
     2. Εικόνα και φήμη δασκάλου και σχολής στον κύκλο του μαθητή.
     3. Χρόνος μαθήματος.
     4. Ποιότητα και ποσότητα χορού- μουσικής στο μάθημα.
     5. Γνώση αντικειμένου από τον δάσκαλο.
     6. Τρόπος διδασκαλίας του δασκάλου.
     7. Μεταδοτικότητα του δασκάλου.
     8. Προσιτότητα του δασκάλου.
     9. Συμπεριφορά απέναντι στον μαθητή από τον δάσκαλο.
   10. Ανθρώπινες σχέσεις μαθητών μεταξύ τους και δασκάλου με τους μαθητές.
   11. Βαθμός συμμετοχής του μαθητή σε εκδηλώσεις.

   δ. Συμπεράσματα: (παραδείγματα)
         Δάσκαλος: Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης από πλευράς δασκάλου.
         Παράδειγμα: Θέλετε ο δάσκαλος να γίνει πιο προσιτός και να βελτιωθεί η συμπεριφορά του.
         Μάθημα: Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης από πλευράς μαθήματος.
         Παράδειγμα: Θα θέλατε το μάθημα να διαρκεί περισσότερο και στην διάρκειά του να χορεύετε περισσότερο με μουσική.
        Περιβάλλον- χώρος: Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης από πλευράς περιβάλλοντος.
        Παράδειγμα: Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του χώρου, αλλά οι προσπάθειες βελτίωσης του περιβάλλοντος θα πρέπει να στραφούν στην βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών.

   ε. Ερωτήσεις στον καθρέπτη σας: (Για πιο λόγο ασχολείστε με τον χορό)
     Λόγω καταγωγής. Για οικογενειακούς λόγους. Λόγω του φιλικού σας περιβάλλοντος.
     Σας προκάλεσε η δυσκολία της εκμάθησης των χορών.
     Σας αρέσει γενικά ο χορός.
     Έχετε ανάγκη να εκφρασθείτε μέσω του χορού.
     Σας συγκινούν οι μουσικές των χορών.
     Για διασκέδαση.
     Για γυμναστική.
     Λόγω αγάπης γενικά για τις τέχνες.
     Για να κάνετε γνωριμίες και φίλους μέσα από τον χορό.
     Για να βελτιώσετε την συμπεριφορά σας.
     Για να αποκτήσετε περισσότερη αυτοπεποίθηση.
     Για λόγους υγείας επειδή σας το συνέστησαν.
     Χωρίς λόγο τυχαία.
     Σας εντυπωσιάζουν οι χορευτές και θέλετε να τους μοιάσετε.
     Σας εντυπωσιάζουν οι δάσκαλοι χορού και θέλετε να τους μοιάσετε.

   ζ. Δεν είστε καθόλου ικανοποιημένος: (αλλά για κάποιους λόγους συνεχίζετε)
         Περιβάλλον:
Είναι κοντά στο σπίτι σας. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο κοντά.
         Μάθημα:
Πιστεύετε ότι όπου και να πάτε τα ίδια κάνουν όλοι.
         Δάσκαλο- δασκάλα:
Δεν το παραδέχεστε εύκολα ξέρετε ότι δεν είναι ο καλύτερος. αλλά έχετε κολλήσει.

   η. Αυτοκριτική. Οι απαντήσεις σας δείχνουν τι είδους μαθητής είστε.

         1. Ουδέτερος μαθητής χορευτής: Δηλώνετε εύκολα ικανοποιημένοι ακόμα και όταν οι προσδοκίες σας δεν εκπληρώνονται απόλυτα. (έχετε βάλει πολλά 2)

        2. Απαιτητικός μαθητής χορευτής: Δηλώνετε ικανοποιημένοι, μόνο αν σας προσφέρεται το υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών. (έχετε βάλει πολλά 3)

        3. Ολιγαρκής συγκαταβατικός μαθητής χορευτής: Δηλώνετε ικανοποίηση ακόμα και όταν ένα πολύ μικρό ποσοστό των προσδοκιών σας εκπληρώνεται. (πολλά 1)

   Το τελικό αποτέλεσμα:
1. Κάνατε το τεστ και δεν σας ικανοποιεί καθόλου το αποτέλεσμα.
2. Θυμώνετε με τον εαυτό σας και μετανιώνετε για τις επιλογές σας.
3. Χαλαρώστε ο χορός δεν είναι το μοναδικό πράγμα στη ζωή σας ούτε και το πιο σημαντικό.

   Θυμηθείτε:
1. Πάνω από όλα είναι η προσωπική σας ευχαρίστηση και ικανοποίηση.
2. Η συμμετοχή στα μαθήματα χορού είναι εθελοντική, σε καμία περίπτωση υποχρεωτική.
3. Η συμμετοχή στον χορό έχει σαν αποτέλεσμα την βελτίωση των σχέσεων και την ελαχιστοποίηση των αντιθέσεων μεταξύ των ανθρώπων.