Μάθετε τα πάντα για τον χορό

τα πάντα για τον χορό, δωρεάν και χωρίς διαφημίσεις!

info@pro-dance.gr  

Στο τμήμα «Νέα» θα βρείτε όλες τις πρόσφατες καταχωρήσεις.

Δάσκαλος χορού. Τα επιπλέον προσόντα.

Βλέποντας έναν χορευτή ή αθλητή χορού να χορεύει, οι περισσότεροι άνθρωποι υποθέτουν ότι αφού μπορεί να χορεύει τόσο όμορφα, σίγουρα είναι ή θα γίνει, ένας πολύ καλός δάσκαλος χορού. Επίσης μαθαίνοντας ότι κάποιος ή κάποια μετά από πολύχρονη προσπάθεια, ξεπερνώντας όλες τις δυσκολίες και την διαδικασία των εξετάσεων, μόλις κατάφερε να αποκτήσει επαγγελματικό δίπλωμα δασκάλου χορού, φαντάζεται ότι τον περιμένει μια πολύ επιτυχημένη καριέρα δασκάλου χορού.

Το ίδιο πιστεύουν και οι ίδιοι οι χορευτές. Φαντάζονται ότι όταν το αποφασίσουν, θα μπορούν να ζουν ή να συμπληρώνουν το εισόδημα τους από την διδασκαλία των χορών που χορεύουν.

Θεωρητικά ακούγονται και οι δύο περιπτώσεις πολύ λογικές, αλλά στην πράξη πέρα από την χορευτική ικανότητα, την εμπειρία και την πλήρη επαγγελματική γι' αυτό τον σκοπό εκπαίδευση, χρειάζονται και πολλά άλλα, άσχετα με τον χορό προσόντα, για να είναι καλός και να παραμείνει στην δουλειά του με επιτυχία κάποιος δάσκαλος χορού.

Μεταδοτικότητα: Η μεταδοτικότητα είναι η ικανότητά του να μεταδώσει, να μεταφέρει, αυτό που κατέχει στους μαθητές του. Να κάνει τον μαθητή να καταλάβει, να μάθει και να αφομοιώσει εύκολα και γρήγορα, αυτά που δάσκαλός του γνωρίζει πολύ καλά.
Υπομονή: Εκτός από την τεράστια υπομονή που πρέπει να δείξει στη διάρκεια της εκπαίδευσής του, θα πρέπει να έχει τεράστια υπομονή, στην διάρκεια κάθε μαθήματος. Συχνά οι μαθητές, δεν έχουν τις ίδιες ή δεν έχουν καθόλου χορευτικές ευκολίες. Θα πρέπει λοιπόν να βρίσκει πάντα το σωστό τρόπο μετάδοσης για τον διαφορετικό τρόπο αντίληψης του κάθε μαθητή.

Επιμονή: Συχνά θα αντιμετωπίσει πολλά και σύνθετα προβλήματα, που θα δυσκολεύουν την δουλειά του και τον τελικό του στόχο που είναι η εκπαίδευση των μαθητών.

Πειθώ:
Ο δάσκαλος πρέπει να πείθει με την παρουσία του και τις γνώσεις του. Να φαίνεται ότι γνωρίζει τα πάντα για το αντικείμενο που διδάσκει. Επίσης συμβαίνει συχνά οι μαθητές να απογοητεύονται και να θέλουν να εγκαταλείψουν την προσπάθεια. Πρέπει να βρει τον τρόπο να τους πείσει ότι μπορούν να τα καταφέρουν για να συνεχίσουν.

Ηρεμία:
Η νευρικότητα και η ανησυχία, μεταδίδονται πολύ εύκολα σε μία τάξη χορού. Στους μαθητές είναι πολύ εμφανής. Ο δάσκαλος θα πρέπει να δείχνει πάντα απόλυτα ήρεμος, όποια κατάσταση και να αντιμετωπίζει στην διάρκεια του μαθήματος.

Μηδενική επικριτικότητα:
Δεν θα μπορέσει να βελτιώσει ποτέ κανένα πρόβλημα στην διάρκεια της εκτέλεσης των χορευτικών βημάτων από τους μαθητές χωρίς να τους επισημαίνει που κάνουν λάθος. Πρέπει να τους διορθώνει όταν κάνουν λάθος, χωρίς να τους επικρίνει. Αντίθετα θα πρέπει να τους πείθει ότι όλοι κάνουν λάθος κάποιες φορές μέχρι να μάθουν.

Κατανόηση:
Όσο εύκολα, έμαθε ο ίδιος να χορεύει, τόσο δύσκολο, είναι να κατανοήσει τις δυσκολίες των μαθητών. Ο δάσκαλος θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα συμπονετικός με τους μαθητές που έχουν δυσκολίες ακόμα και για τα πολύ απλά βασικά, χορευτικά βήματα.

Ενθάρρυνση: Οι μαθητές εύκολα χάνουν την διάθεσή τους στην πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια, ο δάσκαλος θα πρέπει συνεχώς να τους ενθαρρύνει, πάντα με μέτρο χωρίς να τους επιβραβεύει συνεχώς λέγοντάς τους μπράβο.

Συγκέντρωση σε στόχους: Είναι κάτι που θα πρέπει να έχει ο ίδιος και να καταφέρνει να μεταδίδει πάντα στους μαθητές του. Να τους πείσει ότι έχουν κοινούς στόχους και θα τους πετύχουν μαζί μέσα στα μαθήματά τους.

Εξωστρέφεια: Ο δάσκαλος χορού πρέπει να είναι ανοιχτός άνθρωπος, να του αρέσει η επαφή και η επικοινωνία με πολλούς ανθρώπους. Δεν μπορεί να είναι ούτε μοναχικός, ούτε εσωστρεφής και ντροπαλός. Εάν κάποιος έχει τέτοια χαρακτηριστικά, όσο καλός χορευτής και να γίνει, δεν θα μπορέσει ποτέ να γίνει δάσκαλος χορού αν δεν τα αποβάλει.

Ευχάριστη παρουσία:
Ο δάσκαλος χορού να δείχνει πάντα ευχάριστη παρουσία. Να χαμογελά συχνά και να έχει πάντα καλή επαφή και επικοινωνία με όλους τους μαθητές. Αυτό είναι απαραίτητο για να νιώθουν άνετα και ευχάριστα όλοι οι μαθητές του.

Φιλικότητα: Οι μαθητές του πρέπει να τον θεωρούν φίλο τους, να του λένε πως νιώθουν, κάθε τους πρόβλημά. Πρέπει να δείχνει φιλικός προς όλους, χωρίς να κάνει ποτέ διακρίσεις και κρατώντας και κάποιες αποστάσεις, για να έχει πάντα τον έλεγχο.

Σοβαρότητα: Εάν θέλει να μπορεί να κερδίζει τον σεβασμό και την προσοχή των μαθητών, θα πρέπει να είναι πάντα σοβαρός, συγκεντρωμένος στο μάθημά του, χωρίς να παύει να είναι ευχάριστος.

Σεβασμός: Ο δάσκαλος θα πρέπει πάντα να σέβεται κάθε μαθητή, ακόμα και αυτούς που για κάποιο λόγο διαφέρουν ή υστερούν έναντι των άλλων.

Συνέπεια και επαγγελματισμός: Ξεκινώντας από τις μικρές λεπτομέρειες όπως την ώρα προσέλευσης και την εμφάνιση, μέχρι και τα πλέον σοβαρά, όπως να τελειώνει σωστά κάθε δουλειά που αναλαμβάνει, ο επαγγελματισμός, που επιδεικνύει θα τον χαρακτηρίζει θετικά ή αρνητικά από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή της καριέρας του.

Αυστηρότητα: Μόνο εάν υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος θα πρέπει να δείχνει αυστηρός στην διάρκεια του μαθήματος. Σε κάθε άλλη περίπτωση η αυστηρότητα δεν έχει χώρο σε ένα μάθημα χορού. Άλλο πράγμα η σοβαρότητα, άλλο η απαραίτητη διόρθωση και άλλο μια συνεχώς αυστηρή παρουσία.

Επιβλητικότητα: Ο δάσκαλος χορού πρέπει να είναι πάντα επιβλητικός. Θα πρέπει συνεχώς να έχει σωστή στάση σώματος, δυνατή επιβλητική φωνή, για να κερδίζει συνεχώς την προσοχή των μαθητών.

Ευφράδεια: Ο καθαρός λόγος με όμορφες λέξεις και ωραία παραδείγματα θα κάνουν τους μαθητές να τον ακούν προσεκτικά και να θυμούνται εύκολα όσα θέλει να τους μεταδώσει.

Ευγένεια: Είναι κάτι που αφοπλίζει και την πιο αρνητική προδιάθεση από την πλευρά των μαθητών. Θα τους κάνει να έχουν και οι ίδιοι ανάλογη συμπεριφορά και προς τον ίδιο και προς τους άλλους μαθητές.

Διακριτικότητα: Είναι χρήσιμο να δείχνει ενδιαφέρον για την προσωπικότητα των μαθητών του και να γνωρίζει αρκετά πράγματα για αυτούς. Αυτό θα πρέπει να γίνεται με ιδιαίτερη λεπτότητα και χωρίς να τους φέρνει ποτέ σε δύσκολη θέση.

Παρουσιαστικό: Ο δάσκαλος χορού πρέπει να είναι πάντα καλοντυμένος. Εάν θέλει να κερδίζει τον σεβασμό των μαθητών του, θα πρέπει να φορά ρούχα που δείχνουν ότι σέβεται την δουλειά του και τους μαθητές του. Τα ρούχα του πρέπει να είναι πάντα καθαρά και να μυρίζουν όμορφα. Εάν έχει πολλά συνεχόμενα μαθήματα, πρέπει να φροντίσει ώστε εάν ιδρώσει να αλλάξει τα ρούχα του και να φρεσκαριστεί. Πολύ σπορ ρούχα, φόρμες, Τζιν και αθλητικά παπούτσια δεν ταιριάζουν στον δάσκαλο χορού, όπως και πολύ μίνι ή ντεκολτέ κλπ ρούχα, δεν ταιριάζουν στις δασκάλες χορού.

Σωματική εμφάνιση: Για να καταφέρει να γίνει τελικά κάποιος δάσκαλος χορού η πολύ καλή σωματική εμφάνιση ήταν απαραίτητη. Η καθημερινή άσκηση για κάποιον που δουλεύει χορεύοντας πολλές ώρες την ημέρα είναι δεδομένη. Είναι όμως δύσκολο να διατηρηθεί ίδια η σωματική του εμφάνιση, με τους σχετικά πιο χαλαρούς ρυθμούς χορευτικής άσκησης των καθημερινών μαθημάτων, σε συνδυασμό με την έλλειψη ελεύθερου χρόνου για γυμναστήριο, τρέξιμο κλπ.

Φυσική κατάσταση: Αν ένας δάσκαλος χορού έχει υπάρξει και αθλητής χορού για κάποιο χρόνο, διακόπτοντας την έντονη αθλητική του δραστηριότητα λόγω την συνεχών μαθημάτων, το να διατηρήσει ίδια την φυσική του κατάσταση είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Περιορίζεται όσο είναι δυνατόν, σε λίγη επί πλέον άσκηση στον λιγοστό ελεύθερο λόγω των συνεχών μαθημάτων χρόνο του.

Προσαρμοστικότητα: Οι περισσότεροι δάσκαλοι χορού συνήθως δουλεύουν ή συνεργάζονται ταυτόχρονα με πολλές σχολές ή συλλόγους χορού κάθε χρόνο. Θα πρέπει να προσαρμόζονται στο σύστημα της κάθε μίας σχολής, στα βηματολόγια, στον τρόπο λειτουργίας και σε κάθε τι καινούργιο εμφανισθεί, για όσο χρόνο κρατήσει η συνεργασία τους.

Μεθοδικότητα, οργάνωση: Έχοντας ένα τεράστιο όγκο χορευτικού υλικού που πρέπει να διδάξει, αυτό είναι αδύνατο να επιτευχθεί χωρίς μεθοδικότητα, οργάνωση και τάξη. Η δημιουργία και η τήρησή σωστών χρονοδιαγραμμάτων για κάθε περίοδο είναι απαραίτητη προϋπόθεση γι' αυτό.

Δημιουργικότητα: Χωρίς αυτήν δεν γίνεσαι δάσκαλος χορού, αφού η δημιουργία χορογραφιών είναι ένα από τα καθήκοντά του. Πρέπει να σου αρέσει πού, να το αγαπάς να τολμάς για να μπορείς να δημιουργείς. Για κάθε χορό, για κάθε μουσική, να μπορείς να δημιουργείς κάθε χρόνο πολλές όμορφες πρωτότυπες χορογραφίες για τους μαθητές σου, χωρίς να αντιγράφεις την δουλειά άλλων.

Φαντασία: Όπως σε όλα τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα έτσι και στον χορό, η φαντασία είναι απαραίτητη, ιδιαίτερα στους δασκάλους χορού, που κάθε χρόνο θα χορέψουν η θα δημιουργήσουν για άλλους χορογραφίες. Συχνά έχουν να δημιουργήσουν πολλές χορογραφίες, του ιδίου χορού, στην ίδια παράσταση. Εκεί θα πρέπει να εξαντλήσουν την φαντασία τους, χρησιμοποιώντας διαφορετικά βήματα, άλλες πόζες, εισαγωγές και φινάλε για όλες αυτές, ώστε να μην μοιάζουν μεταξύ του καθόλου.

Διορατικότητα: Σε κάθε τάξη ανάμεσα σε μαθητές με περίπου τις ίδιες χορευτικές γνώσεις, δεν έχουν όλοι οι μαθητές τις ίδιες ικανότητες, τον ίδιο χαρακτήρα, την ίδια ιδιοσυγκρασία, την ίδια εμφάνιση. Ο δάσκαλος χορού θα πρέπει να μπορεί να ψυχολογήσει, να υπολογίσει, να μαντέψει τις δυνατότητες του κάθε μαθητή και να τον κατευθύνει ανάλογα, να διαλέξει γι αυτόν τι μπορεί, τι του πάει και τι μπορεί να χορέψει καλύτερα για να έχει την ανάλογη επιτυχία σε κάθε περίπτωση.

Αποφασιστικότητα: Σχεδόν όλα όσα αναφέρονται πιο πάνω προϋποθέτουν ότι ο δάσκαλος όχι μόνο να είναι αποφασιστικός, αλλά πρέπει να παίρνει γρήγορα την σωστή απόφαση την κατάλληλη στιγμή, για να προλαβαίνει δύσκολες καταστάσεις και αδιέξοδα.

Αρχηγική ικανότητα: Ένας επιτυχημένος δάσκαλος χορού, αργά η γρήγορα θα πάρει στην πλάτη του και θα μεταφέρει στις πλάτες του το βάρος μιας παράστασης ή και όλης της σχολής που εργάζεται ή του ανήκει. Πρέπει να δείξει ικανότητες αρχηγού ώστε να μπορέσει να διευθύνει, να λύνει προβλήματα, να αποφασίζει, παίρνοντας πάνω του όλες τις ευθύνες.

Καλός διαφημιστής: Η δουλειά του δασκάλου χορού δεν μπαίνει σε καμία βιτρίνα για να την βλέπει ο πελάτης και να πουληθεί εύκολα. Ο δάσκαλος χορού είναι ο ίδιος διαφημιστής της δουλειάς του, κτίζει σιγά σιγά την φήμη του με την δουλειά του, την χορευτική παρουσία του στις διάφορες εκδηλώσεις και με την δημιουργικότητα στις χορογραφίες του.

Πείσμα χωρίς εγωισμό: Για να πετυχαίνει πάντα το καλύτερο αποτέλεσμα θα πρέπει να διαθέτει πίστη και μεγάλο πείσμα. Σίγουρα έχει αποδείξει ότι διαθέτει και πίστη και πείσμα, αφού κατάφερε να γίνει δάσκαλος χορού με γνώσεις και ανάλογη πιστοποίηση. Θα πρέπει να προσέξει αφού τα κατάφερε να μην παρασυρθεί ποτέ και γίνει εγωιστής. Να είναι πάντα χαμηλών τόνων, να μην κομπάζει και μιλάει για τον εαυτό του, αφήνοντας τους άλλους να αναγνωρίζουν την αξία του και την ποιότητα της δουλειάς του.

Πάθος και αγάπη για την δουλειά του: Η αγάπη του για την διδασκαλία χορού και το υλικό που άλλοι μεγάλοι χορευτές και δάσκαλοι του κληροδότησαν, δεν πρέπει να σβήνει ποτέ. Πρέπει να του γίνει πάθος η σωστή διατήρηση, η βελτίωση και η συνεχής εξέλιξη αυτού του υλικού.

Αγάπη για μάθηση: Χωρίς αγάπη και επιθυμία για συνεχή ενημέρωση, εκπαίδευση, συμμετοχή σε σεμινάρια κλπ, η εξέλιξη του στο επάγγελμα είναι αμφίβολη και πολύ γρήγορα κάποιες από τις γνώσεις και ικανότητές του θα χαθούν, λόγω της συνεχούς επανάληψης και της βαρετής ρουτίνας.

Διαρκής έρευνα: Ο δάσκαλος χορού θα πρέπει να ερευνά, να σέβεται και να μαθαίνει την μεθοδολογία των άλλων, να ακολουθεί τα καλύτερα τους, αποφεύγοντας τα λάθη τους. Να τα προσαρμόζει στην δουλειά του χωρίς ποτέ να τα αντιγράφει. Να μην συγκρίνει την δουλειά του με την δουλειά των άλλων δασκάλων, όταν βλέπει ότι βάζουν νερό στο κρασί τους. Για τον δάσκαλο δεν πρέπει ποτέ να υπάρχει η δικαιολογία: "Αφού έτσι το κάνουν όλοι".

Καλή μνήμη και καλή σχέση με τους αριθμούς: Δεν γίνεσαι δάσκαλος χορού χωρίς αυτά, αφού το υλικό που πρέπει να αφομοιώσεις και να θυμάσαι είναι τεράστιο. Θα πρέπει όμως να βρεις τον τρόπο να μπορέσεις να τα διατηρήσεις για όσο χρόνο διδάσκεις.

Ποτέ δεν πουλάει τίποτα: Μιλώντας για αριθμούς θα πρέπει να επισημάνουμε κάτι πολύ σημαντικό για την εικόνα του δασκάλου. Δεν πρέπει να ασχολείται πολύ με τα οικονομικά, να παζαρεύει τιμές και προγράμματα ή να πιέζει τους μαθητές για να εισπράττει ο ίδιος χρήματα, αυτό είναι δουλειά της γραμματείας. Επίσης ποτέ να μην πουλάει τίποτα, παπούτσια, ρούχα, βιβλία κλπ. Ο δάσκαλος για τον μαθητή είναι καλλιτέχνης, φίλος, μέντορας και πάνω από τα χρήματα.

Συχνός απολογισμός: Ο δάσκαλος πρέπει συχνά να κάνει ταμείο, όχι όμως μετρώντας εισπράξεις και έξοδα. Θα πρέπει μπαίνοντας στην θέση του μαθητή να κάνει απολογισμό για λογαριασμό του. Τι έδωσε σε χρήματα, σε χρόνο, σε προσπάθεια και τι πήρε από το μάθημά του. Πρέπει να νοιάζεται για το τι παίρνει ο μαθητής κάθε φορά φεύγοντας από το μάθημα του ή όσο καιρό έμεινε στην τάξη του.

Προσωπική βελτίωση: Το να βρίσκει χρόνο για να παρακολουθεί συνεχώς αγώνες, χορευτικές εκδηλώσεις, φεστιβάλ χορού, θεατρικές παραστάσεις, να διαβάζει βιβλία, να βλέπει τηλεόραση (συνήθως εκεί θα δει κακόγουστα προς αποφυγήν αρνητικά παραδείγματα), να βλέπει κινηματογραφικές ταινίες και όσο μπορεί να ταξιδεύει μαθαίνοντας καινούργια πράγματα, διαφορετικές κουλτούρες, σίγουρα θα τον κάνει πιο καλλιεργημένο και καλύτερο δάσκαλο και άνθρωπο.

Πολύπλευρη ενημέρωση: Ο δάσκαλος χορού είναι πολύπλευρο επάγγελμα. Ο δάσκαλος είναι χορευτής, αθλητής χορού, σύντομα θα γίνει χορογράφος, ίσως να γίνει κριτής σε αγώνες χορού, προπονητής χορευτικής ομάδας, παιδαγωγός, ψυχολόγος, γυμναστής, οργανωτής εκδηλώσεων. Θα πρέπει να μάθει να επεξεργάζεται ο ίδιος την μουσική που θα χρησιμοποιήσει, άρα να γνωρίζει πολύ καλά την χρήση του υπολογιστή. Θα πρέπει να έχει γνώσεις υποκριτικής και μακιγιάζ και κάποιες γνώσεις ενδυματολογίας, ανατομίας, διαιτολογίας θα του χρειασθούν πολύ συχνά. Σαν διευθυντής η επιχειρηματίας θα εκπαιδεύσει προσωπικό, θα οργανώσει την γραμματεία, θα προσλάβει προσωπικό, θα διαχειρισθεί και τα οικονομικά της σχολής. Το ίντερνετ, τα βίντεο, τα βιβλία, είναι τα πλέον χρήσιμα εργαλεία για συνεχή ενημέρωση, προσοχή όχι για την αντιγραφή.

Έλλειψη διακοπών: Ο δάσκαλος χορού εάν είναι καλός στην δουλειά του γρήγορα δεν θα έχει καθόλου χρόνο για τον εαυτό του. Δεν θα του περισσεύει καθόλου χρόνος για να κάνει συντήρηση των ικανοτήτων και των γνώσεών του. Χρόνος για να ενημερώνεται και γενικά να βελτιώνεται σε όλους τους τομείς. Συχνά ένα μέρος ή όλος ο χρόνος των διακοπών και της ξεκούρασης του μετά από μια δύσκολη χρονιά, θα αφιερωθεί για αυτόν τον σκοπό.

Ελλιπή μέσα εκπαίδευσης: Είναι σημαντικό κενό στην προετοιμασία ενός δασκάλου χορού, η έλλειψη στην πατρίδα μας σχολών χορού πλήρους εκπαίδευσης, στις οποίες κάθε απόφοιτος θα αποκτούσε γνώσεις μουσικής, έκφρασης και υποκριτικής, αισθητικής, ενδυματολογίας διαιτολογίας, γυμναστικής ανατομίας, φυσιοθεραπείας, διαχείρισης επιχείρησης, οικονομικών και γενικά ότι επιπλέον θα του χρειασθεί στην καριέρα του πέρα από τις χορευτικές γνώσεις. Οι περισσότερες σχολές αρκούνται μόνο σε ότι αφορά τον χορό. Γενικά δεν τον προετοιμάζουν για όλες αυτές τις δυσκολίες που θα συναντήσει στην επαγγελματική του σταδιοδρομία.

"Τι λες' τώρα?":
Διαβάζοντας όλα αυτά κάποιος που το...σκέπτεται ή βρίσκεται στην διαδικασία επαγγελματικής εκπαίδευσης, θα αναρωτηθεί: "Τόσα χρόνια εκπαίδευσης, τόση προσπάθεια και όλα αυτά επιπλέον! Γιατί? Ευχαριστώ δεν θα πάρω!".

Μετά από είκοσι και πλέον χρόνια συνεχούς απασχόλησης και επιβίωσης ως επί τω πλείστον μόνο με την διδασκαλία του χορού και έχοντας ασχοληθεί προηγουμένως με πολλά όμορφα που πολλοί θα ζήλευαν επαγγέλματα, επιμένω, το πιο όμορφο επάγγελμα στον κόσμο είναι: δάσκαλος χορού.

Περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την εκπαίδευση στον χορό θα βρείτε:
E-mail: info@pro-dance.gr
Τα μηνύματα χωρίς στοιχεία (όνομα-τηλέφωνο) δεν θα απαντηθούν.
Στείλτε μας μ ένα e-mail, γράψτε μας , πέστε μας τις απορίες σας για τα μαθήματα χορού, τα ομαδικά- ατομικά μαθήματα, τον επαγγελματικό χορό ή την γαμήλια χορογραφία. Σχεδόν άμεσα θα έχετε την απάντηση για όλα. 
Μάθετε δωρεάν τα πάντα. Μάθετε για τις προσφορές, τα δωρεάν μαθήματα, και τα δωρεάν πάρτι. Δωρεάν μπορείτε να έχετε και το προφίλ σας σαν μαθητής -χορευτής και ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητες σας, να βρείτε τον καλύτερο τρόπο εκπαίδευσης για εσάς.
Τα μηνύματα χωρίς στοιχεία (όνομα-τηλέφωνο) δεν θα απαντηθούν.